Disenchanted

Hej! :) Har inte haft tid att uppdatera förrän nu! Igår var jag på ledarmöte, skum och snackade i tele.. Så ah. Det blev inte så bara! Men eh, jag skriver iallafall nu! Skoldagen har varit "okej", inte så ansträngande eller så. Bara svenska (grupparbete, går väl sådär.. kul iaf xd), no (seeeegt, något blad med frågor vi jobba med..) och so. :) nice. De enda lektionerna, efter det var det bara lunch & sen "plojfoto", haha askul :) själv va ja typ.. något? xD ja venne hur ja ska beskriva men typ labbare eller nått. rätt tråk men ändå. Nä men nu ska jag gå, puss!

Såhär ser min kväll idag ut:

Måste packa
Få besök typ/fika
Försöka plugga
Se lyxfällan (haha)
Blogga lite

Typ så. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0