Dream

Hey. Nu har jag precis ätit. (pannkaka, euw.) Ah, och nu sitter jag här :) Skolan idag var rätt seg like always.. Men jag överlevde iallafall. Hade bilogi x2, spanske, so och engelska. Aja fick sluta tidigt iallafall. :) Skulle uppdaterat igår men de blev inte så, så ja berättar lite om min helg nu ist. Åkte på ledarläger i fredags, askul vare :) De var andakter, lek, fritid, lektioner.. och massa! As nice. Har tyvärr inga bilder, då ja glömde hela tiden att ta med min camra.. och sen slutade den typ funka haha. Men aah, har några bilder ändå som ja kan ladda upp snart. Tog förövrigt mitt första dopp för i år, askallt! xD Och ah, Men aah har inge mer att skriva nu, puss <3


Kommentarer
Postat av: awsomegirl

naww fin blogg :) Allt bra me dig ? Kram

2010-04-25 @ 01:46:21
URL: http://awwsomee.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

det räcker man behöver inte skria mycket XD

hoppas du har haft en fin helg :D

2010-04-25 @ 12:46:53
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0